Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 21 maj 2010

Idag ska vi ju då till Eriksberg. Det är inte vara vår klass som ska åka utan även AK-klassen och friskvårdsklassen. Jag tittade ut och visst är det uppehåll nu, men man vet ju aldrig för molnen ser ganska oroväckande ut.

Jag och några till blir upplockade i Pukavik, sen har de beräknat att bussresan tar en timme till Eriksberg. Vi ska åka på nån typ safari, sen ska vi stanna någonstans och grilla och sen åker man vidare. Sen har de beräknat att bussen ska vara i Sölvesborg igen klockan 15:00, så den lär ju vara i Pukavik mellan 14:30-15:00.

Jag har fått ett telefonnummer som jag ska ringa för att boka en tid hos frissan. Jag ska testa en ny frisör, en som gubbens jobbarkompis går till.

 

Förresten ni bara måste läsa mammas och gubbens blogg om en idiot som numera aldrig mer är välkommen hit.

Man kan inte bete sig hur som helst och sen bara be om ursäkt, i alla fall inte när det inte är första gången det händer. Man har faktiskt inte rätt att skylla på en taskig uppväxt heller, eller att man blivit mobbad i skolan, för det finns många som inte haft det lätt under sin uppväxt eller i skolan som ändå inte beter sig som svin.
Jag hade inte så lätt i skolan, men jag behandlar andra människor med respekt!

Over and out

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)