Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

tisdag 18 maj 2010

Nu har jag kollat på desperata hemmafruar igen, det är bara två avsnitt till denna säsongen.


Jag har precis hällt upp en kopp kaffe även om klockan är mycket, har fruktansvärt ont i huvudet.
Var så trött idag så när gubben kom hem så blev det till att vila en stund, fast en stund blev till klockan 21:00 ;)

Jag måste ringa veterinären och be om ett recept till p-piller till Sally, hennes löp försvinner inte och hon är helt galen.. Idag kissade hon mitt på golvet, läste lite om detta här med p-piller och varför man ger dom det. Jag trodde att det bara var att åka ner till apoteket och köpa det men så var det tydligen inte.
Jag vet att p-piller inte är den optimala lösningen, men det är en lösning i alla fall, för att avsluta hennes löp och förhoppningsvis få lite lugn och ro här hemma. Hon är verkligen överallt, igår satt hon i en låda som jag placerat långt upp på en hylla, hon skriker, kissar, trotsar och är arg, det är inte så roligt för varken henne eller oss..

På torsdag har vi prov i psykologi och på fredag ska vi till Eriksberg. Vi ska ha en heldag där, med grillning och så ska vi titta på djuren, men tydligen har de inte så många djur kvar där längre, de har inga älgar längre. Jag kommer inte direkt få ett MVG på psykologiprovet, men jag är nöjd om jag får ett G, jag har ju inte varit överentusiastisk med pluggandet precis.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och kanske spela lite på King.com

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)