Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

fredag 28 maj 2010

På måndag ska vi ha ett minitest, det brukar vi får efter varje lektion, men då brukar vi få titta i våra böcker när vi svarar på frågorna, men på måndag får vi inte använda böckerna. Jag och Malin brukar inte ha några problem att svara på frågorna vi får, men sen när man får kolla i boken så gör man ju det bara för att man ibland är lite osäker. Så nu när jag ändå är hemma, har städat klart, och tvätten ligger i maskinen, så ska jag sätta mig ner och läsa kapitlet om läkemedel i medicinboken. Ska även skriva om anteckningarna några gånger så tror jag nog att det sitter tills på måndag.

På fredag har vi prov i Etik, men hans prov brukar inte vara så svåra. Så det kommer nog gå jättebra. Jag har skrivit ner anteckningarna i mindre format, han har ju gått igenom vad som kommer på provet, men sen har jag ändå kortat ner det lite. Det var nån punktlista om rättigheter vid död, den var nog på 25 punkter eller nåt, så jag valde de 5 som var lättast att komma ihåg, han kan ändå inte ha med alla… Så jag ska skriva om dom anteckningarna några gånger så har det med fastnat i hjärnan… :D

Jag hängde ut tvätten på tvättvindan så det kommer torka snabbt. :D

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)