Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

lördag 29 maj 2010

Imorgon ska vi åka till Marie och hämta två virvelvindar till hundar. Det ska bli intressant och se hur det utvecklas. Jag vet inte hur det går med katterna eller nåt, men det får vi lösa. Vi ska ju bara passa dom under dagen, om det skulle bli problem så får katterna vara i köket och resten av gänget i vardagsrummet. Vi har i alla fall garderat oss, vi kan lämna Skorpan hos mamma och pappa ifall det inte skulle fungera med henne. Men hon har ju träffat dom innan, så det ska nog inte vara några problem. Kanske kan lämna katterna där istället, men det är de nog inte så sugna på :P

Stackars Malin hon har fått en skada på hornhinnan. Men det går nog över. Jag lovade att jag skulle blåsa på det, så jag får väl göra det på måndag.

Jag har inte direkt pluggat som jag ska, men jag får väl göra det ikväll och imorgon. Behöver läsa lite på farmakologin, så att jag kan svara på Åsas uppgifter och få bra betyg.

Imorgon är sista dagen att anmäla sig till att vara testpilot genom Smartson för att testa en Canon EOS 550D, jag hoppas att vårt Team blir ett av de fyra teamen som får möjlighet att prova den kameran. Jag hade velat prova den även om man inte hade fått den efter testperioden, för jag är så intresserad så att jag bara skulle kunna tänka mig att testa för att se bildresultaten. Men självklart vill jag ju ha kameran också ;) Så jag hoppas nu att vi blir utvalda :D

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)