Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

söndag 23 maj 2010

Jaha, då var det en ny vecka igen. På måndag har vi medicinsk grundskurs hela dagen, på tisdag har vi medicin på förmiddagen och svenska på eftermiddagen, på onsdag är det vård och omsorg hela dagen, så ska vi jobba med vårt fördjupningsarbete, på torsdag har vi medicin hela dagen igen, på fredag har vi självstudier och då blir det till att plugga lite etik.

På onsdag ska jag nog följa med Malin hem så vi kan jobba ihop på vårt fördjupningsarbete, tror det blir så även nästa onsdag, men då ska vi försöka klämma in lite etik också för den 4 juni har vi provet. Tror det kommer gå ganska bra, har redan skrivit om anteckningarna lite och det blev bara två A4 sidor.

Jag måste skriva ut en ledighetsansökan, för sommarjobbet håller på den första skolveckan, sen på helgen är det ju bröllop så jag får diskutera med gubben om hur vi ska göra. Om jag tar ledigt från 16/8 – 23/8 så kan vi åka upp på fredagseftermiddagen och köra hem måndag morgon eller också får vi åka hem på söndagen.

Idag skiner solen och det är nog ganska varmt, vi har ingen termometer men enligt klart.se ser vädret ut så här i Gammalstorp

Väder: Gammalstorp
17° Växlande molnighet

Imorgon 15° Växlande molnighet
Tisdag 14° Växlande molnighet och regnskurar
Onsdag 15° Molnigt och lätt regn

 

Nu ska jag ta och skriva lite skolarbete. Har inte så mycket som behöver göras, men det är skönt att göra sakerna så man inte har dom hängande över sig, skolavslutningen närmar ju sig med stora steg…

 

Fick ta en alvedon imorse hade sovit illa, så jag hade fått ont i ryggen, men det släppte i alla fall…

Kom på att jag bokat tvätstugan, så jag får väl gå ner och slänga i lite tvätt…

0 kommentar:

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)