Besökare

Bloggen har beökare online

Bloggen har unika besökare

Denna månaden har bloggen haft besökare

Denna veckan har bloggen haft besökare

Vi som bor här hemma!

Jag - Bloggerska här på denna sidan

Gubben - Bloggare på dalahavens.se

Hunden Skorpan - En tjock & trött livsnjutare

Katten Sally - En sur & tvär kärring

Katten Plutt - En kelen mammagris

Sweden Rock Festival

klart.se

måndag 24 maj 2010

Nu har jag pillat, grejat, fixat och donat… Men nu är den här, den nya designen. Och jag lovar att jag ska försöka blogga lite oftare än jag gjort innan. Jag ska försöka skriva något varje dag, även om det inte finns så mycket att skriva om.

Nu vill jag ha massor av kommentarer om den nya designen! Både ris och ros!

Vi har ingen TV i sovrummet för tillfället, för den är utlånad till min moster och hennes man, deras (nästan 20 år gamla) TV gick sönder häromdagen och de fick låna vår eftersom de inte hinner köpa någon ny precis nu. De är inte sådär hightech så de vill nog ha någon med sig när de ska köpa ny. Det är nog ganska lätt att lura på dom något som de inte behöver annars.

Godnatt säger jag nu, imorgon är det skoldag så det gäller att få lite sömn. Får försöka somna utan TV idag…… :)

1 kommentar:

Hjulben sa...

Denna designen är bättre än den förra tycker jag, fast din förra var fin med..

Blog Archive

Etiketter

2006 (11) 2007 (126) 2008 (103) 2009 (154) 2010 (152) 2011 (67) arbetsförmedlingen (21) Bergslagen (9) Blekinge (222) dalahavens (6) Födelsedag (20) gubben (8) hemma (225) hund (6) jul (13) julpynt (12) kaffe (20) katt (8) mamma (17) mat (12) mjällby (4) musik (7) norje (14) skola (41) Skorpan (15) Städning (21) sweden rock (10) sweden rock festival (6) sweden rock shop (9) sölvesborg (225) tvätt (22) tävling (24) valjeviken (15) vardag (230)